Een moment van afscheid komt altijd te vroeg

Zwolle – Een moment van afscheid komt altijd te vroeg. Afgelopen woensdag nam de fractie afscheid van twee liberale pareltjes. Voorzitter Lex Schukking nam als eerste afscheid van Regien Courtz. Zeven jaar maakte Regien deel uit van de VVD-fractie waarvan de meeste jaren als fractievoorzitter. En dat deed ze met passie en een grote mate van kennis op vele dossiers. Regien heeft gekozen voor nieuwe uitdagingen. Zij blikte ook met tevredenheid terug op de afgelopen jaren.

Kirsten was in de afgelopen 11 jaar steun en toeverlaat van meerdere fracties en dus ook voor verschillende fractievoorzitters. Met grote precisie en haar inbreng op cruciale momenten zullen de fractieleden niet vergeten. Kirsten stond 24/7 paraat en niets was te veel. Ook gedeputeerde Monique van Haaf was jarenlang collega van Regien en werkte nauw samen met Kirsten. Zij onderstreepte nog eens extra de passie, enthousiasme en gedrevenheid van beide dames.

In een gezellige ambiance, onder het genot van een hapje en drankje overhandigde Lex enkele cadeaus en natuurlijk kon een prachtige bos bloemen voor beide dames niet uitblijven. Regien en Kirsten, nogmaals dank voor alles wat jullie voor de provinciale fracties in de afgelopen jaren hebben betekend.