Het Verkiezingsprogramma 'Ons Overijssel' is vastgesteld

‘Ons Overijssel’ het Verkiezingsprogramma van de VVD Overijssel is op 15 oktober door de leden van de VVD Regio Oost (Overijssel) definitief vastgesteld. ‘Ons Overijssel’ geeft aan waarom het goed toeven is in Overijssel. Waarom dit een fijne provincie is om te wonen, recreëren en ondernemen. En het geeft aan hoe wij als VVD dat verder vorm willen geven, zodat jij hier de ruimte hebt om je leven in te richten zoals je dat zelf wilt.

Lees hier ons plan met Overijssel, onze ambitie voor ‘Ons Overijssel’

We zetten ons de komende jaren onder meer in voor verdere economische groei en geven ruimte voor eigen initiatieven. Een baan is een belangrijke voorwaarde om fijn te leven, een bereikbare provincie randvoorwaardelijk voor het vestigen van die bedrijven die zorgen voor die banen. We willen dat jij kunt zijn wie je bent, of je nu man of vrouw bent, ongeacht van wie je houdt en hoe je eruitziet. Onze ambitie is dat er voor iedereen een passende woning is in Overijssel, zodat jij hier heerlijk kunt wonen. Of je nu werkt, studeert of van je pensioen geniet. We gaan samen met jou als inwoner, met het bedrijfsleven en met kennisinstellingen de uitdaging aan om Overijssel duurzaam te maken, zonder van alles te verbieden en te straffen, maar door in te zetten op de slimme ideeën die we met elkaar hebben.

Lijsttrekker Monique van Haaf gaat met alle kandidaten voor de Provinciale Statenverkiezingen van 20 maart 2019 hard aan de slag om die ambitie waar te maken. ‘Ik ben trots op het Verkiezingsprogramma, trots op al die kandidaten die zich met mij willen inzetten voor onze provincie en samen willen bouwen aan ‘Ons Overijssel’. Dat doen we niet alleen, maar dat doen we heel graag samen met onze inwoners’.