Tiemen Jan van Dijk

Functie: Statenlid

Mailadres: tjs.vandijk@psoverijssel.nl

Tel: 06-15227952

De Kampenaar is vrolijk, sociaal en doeners, ik ben een Kampenaar!

Beste Kampenaar,

De ontwikkelingen in de wereld zorgen ervoor dat het momenteel anders gaat dan gepland! Iedereen wil in een veilige en gezonde omgeving opgroeien en wonen, daarvoor moeten we nu keuzes maken zodat onze kinderen ook in een mooie en vooral toekomstbestendige wereld opgroeien.

De komende jaren liggen er grote uitdagingen voor ons! De N50 is een van de onveiligste wegen van Overijssel, het Rijk heeft toegezegd deze weg te gaan aanpakken maar wanneer? Ook de Port of Zwolle kan een grote inpakt hebben voor Kampen en haar omgeving, als we dit goed aanpakken kan het veel werkgelegenheid opleveren.

Ik zet mij in om deze mooie provincie nog mooier en bereikbaarder te maken. Daarvoor heb ik jouw steun en je inbreng nodig. Laat mij weten waar jij mee zit, wat je graag anders ziet in jouw wijk, dorp of stad? Ik ga graag met je in gesprek.

Ik sta voor:

• Een bereikbaar Overijssel, zowel over de weg als over het water
  • Minder regels en meer ruimte voor ondernemers
  • Een sterke regionale economie met veel werkgelegenheid

Om dat te realiseren hebben we mensen nodig die naar voren stappen als het lastig wordt. Ik wil doen wat nodig is voor jou. Dus laten we samen ons best doen om ons land vrij, veilig en welvarend te houden. Met behulp van jouw stem ga ik daar de komende vier jaar hard voor aan de slag in de Provinciale Staten van Overijssel.

Woordvoerder:

Mobiliteit, WaterHandhaving, Energietransitie, Inclusiviteit en diversiteit, Digitalisering

Wil jij meer over Tiemen Jan te weten komen? Luister dan zijn podcast via de onderstaande link!

VVD Overijssel podcast Tiemen Jan van Dijk