Nieuwsbrief Gedeputeerde Monique van Haaf

De terugblik van 3 jaren VVD-fractie, bestuurder en coalitiegenoot zegt ons dat we onder meer een verdere economische groei en ruimte voor eigen initiatieven hebben bereikt. Waarbij een baan en een plek om te wonen hebben, wel de belangrijkste voorwaarden zijn om fijn te leven.  We hebben ons hard gemaakt voor een bereikbare provincie en voor het vestigen van die bedrijven die zorgen voor die banen. De fractie heeft de nodige successen bereikt, waar we maar wat trots op terug kunnen kijken! En we zijn er nog niet.

We hebben de afgelopen drie jaren ook bereikt dat jij kunt zijn wie je bent, of je nu man of vrouw bent, ongeacht van wie je houdt en hoe je eruitziet. Die acceptatie van iedereen komt vanuit ons hart en dat dragen we uit.

Vooruitkijkend naar wat er nog komen gaat in het laatste jaar van deze statenperiode is het onze ambitie dat er nog steeds voor iedereen een passende woning in Overijssel moet zijn, zodat jij hier heerlijk kunt wonen en vertoeven, nog steeds onveranderd.

Ook gaan we als VVD voor het nog komende jaar samen met jou als inwoner, het bedrijfsleven en met kennisinstellingen, de uitdaging aan om Overijssel mooier, leefbaarder en toekomstbestendiger te maken en te houden, zonder van alles te verbieden en te straffen, maar door in te zetten op de slimme idee├źn die we met elkaar hebben bedacht, de nodige innovatie, maar ook welke we aan het uitvoeren zijn.

En of je nu werkt, studeert of van je pensioen geniet, is hierbij niet van belang. Wel is de uitdaging om dit blijvend te kunnen bieden door de marktveranderingen, nog meer uitdagender dan ooit geworden. Maar gezien de behaalde successen in Overijssel, zien we het komende jaar met veel vertrouwen tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Monique van Haaf